Mi Jaula
Et bur kan være et fysisk sted, men det kan også være mentalt eller følelsesmæssigt. Denne histories hovedperson kan ikke forlade sit hjem under en global pandemi, og hun må finde ud af, hvilket slags bur hun er indespærret i.