Así de Fácil
Hvad ville du gøre, hvis der blev erklæret undtagelsestilstand, og din partner forlod dig samme dag? Marta og Nuria er venner, men tvinges uventet til at bo sammen under en pandemi. En romantisk komedie, hvor venskab overgår fiktionen.