Mira Este Vídeo de Gatitos
Syv unge mennesker i tyverne, samt tre katte, går i karantæne i en gådefuld lagerbygning og forsøger at undgå kernefamiliens mangler. Da en af kattene på mystisk vis bliver slemt tilredt, virker det som et varsel for fremtiden.