En tur til månen
Da en meteor styrter ned i Oz, finder Dorothy og vennerne ud af, at den indeholder et spor, der kan lede dem til sølvskoene, hele vejen oppe på månen! Med hjælp fra Smed og Flikker bygger de et rumskib, der sender dem op til månen!