Den Nye Onde Røst Fra Øst
Wilhelmina bliver misundelig på Dorothy, fordi hun har Toto som kæledyr. Da hun hører om dyrehowet i Oz, beslutter hun sig for at skabe et uovervindeligt og vildt kæledyr til sig selv, som kan vinde hele showet!