Blinkie i højt humør
På vej til Ozmas ugentlige picnic støder Dorothy og hendes venner på Blinkie, en vrissen gammel tidligere heks, som har mistet sine kræfter for længe siden. Til alles forfærdelse inviterer Dorothy Blinkie med, og hun ender med at elske det!