30.000 kr. til 60.000 kr.
Ahmad og Mahmoud vil forsøge at lave dobbelt op ved at sælge 200 frosne ænder. Hvad gør Stine og Janne, når de opdager, at de ikke kan få en plads på Randers kræmmermarked, hvor de vil sælge balinesisk brugskunst?