8.000 kr. til 16.000 kr.
Søskendeparret Andreas og Maria fra Køge vil lave fliserens, mens svogrene Ahmad og Mahmoud kaster sig ud i at være kunstsælgere. I 4. runde får deltagerne bare 48 timer til at forvandle 8.000 kr. til 16.000 kr.