16.000 kr. til 32.000 kr.
Vil det lykkes Niels at overleve 5. runde, når han skal klare udfordringen helt alene? Og hvad gør Rikke og Vickie, når deres teambuilding-idé viser sig måske ikke at være så god, som de havde håbet?