2.000 kr. til 4.000 kr.
11 par er tilbage, når 2. runde sættes i gang. Parrene kaster sig ud i alt fra makeup-kursus, pizzalevering, tarotkort og foredrag til salg af keramik, rengøring og musikquiz, når de forsøger at fordoble 2.000 kr. til 4.000 kr. på bare 12 timer.