Dee Dee danser ind i Dexters laboratorium, tager hans oppustelige dragt på og svæver op og driller ham./Da Metal Mouse stjæler Valhallens ”økse”, får White Tiger den tilbage./Dee Dee fortæller Dexter en historie, han ikke vil høre.