Rumvæsnerne/Skvat-mand/Dexters regning
Da rumvæsner vil bortføre Dexter, tilbyder han dem Dee Dee i stedet for./Efter at have fyldt toilettet med ting fra huset, prøver Krunk og Valhallen at reparere det./Dexter får en regning i posten fra NASA.