Dexter er forelsket i sin babysitter, Lisa./Da Valhallen mister sin ”økse”, finder Major Glory og Krunk den på det mest uventede sted./Da Dexter har mareridt, laver han en drømmemaskine, der skal holde hans drømme positive.