Dexters rival/Dexters regning/En bi-ting
Mandark stjæler Dexters plads i rampelyset og hans ego./Da der er en bi i lejligheden, går Major Glory, Valhallen og Krunk amok./Dexter undervurderer Mandarks genialitet.