It's Hard to Be a Saint in the City
Decourcy kommer et skridt tættere på at forbinde de stjålne våben til røveriet i Revere, da en insider indvilliger i at fortælle om det. Jenny kan ikke længere overse Jackies taktløshed, da resultatet af dem møder op på hendes dørtrin.