Mayor Curley And the Last Hurrah
Jackie nyder endnu et øjeblik i rampelyset, selvom en fremmedartet skyldfølelse får ham til at overveje sit eftermæle. Decourcy overvejer, hvilken strategi der bedst vil føre til retfærdighed for de dræbte vagter.