High on The Looming Gallows Tree
Jackie fejrer sin sejr foran kameraerne, men bag lukkede døre ryger han længere ned end nogensinde før. Et stort øjeblik for DeCourcy giver løfte om en fremtid inden for politik, men Siobhans stolthed på sin mands vegne knuses af et uventet bedrag.