Is It Worth It?
Monumentsejren udebliver i 2024 og Tour de France ender i endnu et voldsomt styrt med en skulderfraktur. Fem uger senere stiller han sig selv det ultimative spørgsmål: Er alle styrtene, ofrene og tiden væk fra familien virkelig det hele værd?