Remember Your Brain
Efter en fjerdeplads i Milano-Sanremo er motivationen, sulten og troen på en monumentsejr større end nogensinde. Kom tæt på sejren i Gent-Wevelgem, det voldsomme styrt i Dwars door Vlaanderen og kampen for at blive klar til Flandern Rundt.