Forza Jannik
I dokumentaren Forza Jannik ser vi nærmere på den tennisrenæssance, der er i fuld gang i Italien.
I dokumentaren Forza Jannik ser vi nærmere på den tennisrenæssance, der er i fuld gang i Italien. Det er ikke kun en historie om tennis, men også om stolthed, om at kæmpe mod alle odds - og at ville vinde.