The Next Centimeter
Som 24-årig har han allerede slået rekord otte gange. Ren og skær vilje har gjort Armand 'Mondo' Duplantis til en af århundredets mest ekstraordinære atleter - men kan han fortsætte med at hæve barren en centimeter ad gangen?