Komikeren Ali Wongs collegeven, Citadelle, er en hårdtarbejdende mor, som åbner sit hjem og hjerte for alle. Med Jonathan og Drews hjælp vender Ali kærligheden tilbage ved at omdanne Citadelles kedelige kælder til husets hjerte.