Howie Mandel's Sensational Surprise
Jonathan og Drew hjælper komikeren Howie Mandel med at udføre den ultimative prank på sin bedste ven gennem 30 år med en overraskende makeover af hans hjem. Sammen vil de forvandle hans ungkarlebolig til et hipt hjem.