Tiffany Haddish Returns the Love
Tiffany Haddish vil gengælde sin bedste vens ubetingede kærlighed og støtte med en stilfuld makeover af det hjem, hun fortjener. Med Jonathan og Drews hjælp sørger Tiffany for, at hendes vens nye hjem står til fem stjerner!