Snoop Dogg's Winning Gift
Snoop Dogg vil gerne hylde kommissæren for sin fodboldliga, og den indflydelse han har haft på samfundet børn og unge. Jonathan og Drew hjælper Snoop med at forvandle en garage til et personligt luksusretræte.