The Good Listener
Nu hvor han er tilbage fra Cuba efter et farligt møde, besøger Nucky den nu pensionerede Johnny Torrio, som indvilliger i at agere mægler ved et møde med den nye “boss over alle bosserne”, Salvatore Maranzano.