Devil You Know
I Harlem mødes Chalky med Narcisse i håbet om at befri Daughter Maitland. Myndighederne hverver Eli og Van Alden for at fælde Capone Organization. Nucky tyr til flasken og to fyldebøtters selskabs for at klare smerten ved et nyligt tab.