Eldorado
Seriefinale. Efter en omorganiseringe vil Nucky flytte fra Atlantic City til Manhattan. Margaret imponerer Nucky og en kornselskabsaktionær. Luciano tager sig af uafsluttede sager, mens han etablerer et nyt mafiaudvalg.