Actionthriller
Lucas ser tilbage på historien bag hans venskab med Job, og han tænker på fremtiden – om der overhovedet bliver en. Proctor og Emily må betale for Rebeccas letsindighed. Carrie og Gordon forsøger at klinke skårene på deres forhold.