All the Wisdom I Got Left
Lucas og Brock drager til Louisiana for at lede efter Cheyton i en berygtet undergrundsbokseklub. Stowe får overblik over kuppet i Camp Genoa og får mistanke om, hvem de skyldige kan være. Burton træffer en beslutning.