Der er lagt op til en kamp af dimensioner, for begge hold har én sejr og ét nederlag med sig i bagagen før denne dyst. Der er højt humør, vilde gæt og sang og musik, når Peter Frödin og Nicolaj Kopernikus er oppe imod Julie R. Ølgaard og Anders Grau.