Der venter en perlerække af finurlige lege og udfordrende spørgsmål til Peter Frödin, Nicolaj Kopernikus, Lina Rafn og Mathias Helt. Meget er på spil, for det er begge holds sidste chance for at hive en sejr hjem inden semifinalerne.