Molly Egelind og Felix Smith har efter to ud af to mulige sejre besluttet sig for at gå til konkurrencen med ydmyghed. Om det lykkes for dem, når de er oppe imod de knivskarpe debutanter Troels Lyby og Søren Pind, må tiden vise.