Der bydes velkommen til makkerparret Molly Egelind og Felix Smith, som denne gang er oppe imod Peter Frödin og Nicolaj Kopernikus. Det går ikke stille for sig, når der bl.a. kæmpes om, hvem der er hurtigst til at genkende baglæns afspillede hits.