Day Ones
Mens Olivia sørger over tabet af sin far, må venner og familie tilsidesætte deres sorg for at hjælpe til, mens hun kæmper for at holde sig ædru. Men der er kun én person, som kan hjælpe hende med at finde ro midt i smerten.