Hate It Or Love It
Spencer kæmper for at klare efterdønningerne efter nogle rystende nyheder, og han kontakter Billy for at få hjælp, mens Jordan overvejer sine prioriteter. Olivia er ikke sikker på, hvordan hun skal afveje sine følelser angående jobbet og familien.