Ludacrismas
Mens alle er på ferie, beslutter Spencer sig for at holde en storslået julefest med hjælp fra JJ og Asher for at bringe ham nærmere på Olivia. Jordan får nyt om sin hånd, men han ved ikke, hvad han skal stille op.