Plující mrtvola
Angela vrátí Zuazovi ukradené peníze, aby ji nechal na pokoji - ale on chce mnohem víc. Sofía se svěří Esme a Viri Angele, ale ty netuší, že by se mohlo objevit Porfiriovo tělo.