Nejsme kamarádky
Angela, Viri, Esme a Sofla vědí, co jejich manželé dělají, ale netuší, že se jeden z nich dopustil fatální chyby. Přestože se nemohou vystát, po zatčení svých druhých poloviček musí spojit síly, aby přežily.