Vyletět do vzduchu
Zuazo uniká. Angela ví, že jí neodpustí, ale drogový boss se jednomu z mužů pomstí a požaduje, aby byl zabit. Daniela se objeví na pohřbu a oznámí, že tam nastražili bombu.