Nekorektně s Marlonem Wayansem
Zábavný hodinový speciál, který se natáčel před živým publikem v divadle Belasco v Los Angeles, představuje bavičské kousky legendy Marlona Wayanse.
Tento zábavný hodinový speciál, který se natáčel před živým publikem v divadle Belasco v centru Los Angeles, představuje bavičské kousky legendy Marlona Wayanse a pěti nadějných stand-up komiků.