Průvodce pořadem Don Wildman prozkoumá kultovní dopravní značení, jež bylo součástí revolučního plánu na zajištění pořádku na amerických silnicích, malé včely, jež rozpoutaly šílenství, a plynovou masku, již vynalezl odvážný a pionýrský muž.