Moderátor pořadem Don Wildman zkoumá cívku s filmem, jenž byl revolucí pro obchodní průmysl, sako, jež patřilo vtipálkovi s výbušným smyslem pro humor, a netradiční výkop s uloženou 500 let starou záhadou.