Průvodce Don Wildman zkoumá krásnou rukodělnou rostlinu ze skla, jež stírá hranice mezi vědou a umění, a silné auto, které vytvořil legendární souboj mezi americkým výrobcem aut a soupeřícím italským projektantem.