Bolesti růstu
Puppycorna už nebaví, jak mu Unikitty pořád pomáhá a nechce už být malým bráškou. Tak díky růstové karamelce Unikitty doslova přeroste. Mezitím hrozí, že planetu zničí černá díra. Puppycorn ale roste dál a neúmyslně ničí Unikrálovství.