Pohádky na dobrou noc
Puppycorn nemůže usnout a Dr. Foxová proto použije vynález, aby oživila klasické pohádky na dobrou noc. Jenže přítomnost kamarádů vede v těchto oblíbených příbězích k překvapivým zvratům.