Vítejte v Unikrálovství
Když Unikitty zjistí, že s turismem to v Unikrálovství jde z kopce, rozhodne se natočit video, které přiláká turisty. Jenže po různých kalamitách si Unikitty začne myslet, že to video bude katastrofa.