Videoklipy
Unikitty pořádá soutěž hudebních videí a představuje Unikrálovství čtyřmi videoklipy. Sama s Krokořábem spojí síly v death-metalovém videoklipu. Doktorka Foxová zpívá píseň z 80. let. Puppycorn zpívá nesmyslnou písničku o dokonalém dni.