Mejdan pokračuje
Sookie je nucena vyrovnat se s Billovým závazkem vůči Jessice i s nesnázemi, jež přináší přítomnost dospívajícího upíra. Na konferenci Světlo dne Jason udělá příznivý dojem na ambiciózní vůdce Steva a Sarah Newlinovy...