Šest týdnů po Shrutiině smrti žije nešťastný Adam v domě svých rodičů. Nastal čas, aby stanul před pracovním soudem lékařské komory. Lockhart mu dá "pragmatickou" a nesmírně cynickou radu: mohl by využít Shrutiiny smrti a obvinit ji.